Aby utrzymać odpowiedni poziom sprzedaży warto zadbać o odpowiednie dostosowanie podaży do popytu lub wykreować stosowny popyt. Za ustalenie gdzie co się sprzedaje nie odpowiada logistyka a marketing i badania rynku, jednakże za dystrybucję odpowiada jak najbardziej dział logistyki. Pracując jako marketingowiec wiele zdobyłem doświadczeń również w zakresie transportu zestawów promocyjnych do klienta. Dlatego też tracąc pracę w dziale marketingu szybko odnalazłem się jako specjalista ds logistyki Koszalin. Huczna nazwa stanowiska miała niewiele wspólnego z prawdziwa logistyka, jednakże miałem szanse wykazać się zdobytymi umiejętnościami łącząc logistykę z reklamą i sprzedażą. To najlepsze rozwiązanie z możliwych. Rozplanowanie produktów tak, by sprzedały się wszystkie a dodatkowo nie brakło ich tam gdzie są potrzebne i nie zostało tam, gdzie nie ma na nie popytu, a to wszystko stosownie zsynchronizowane w czasie dostarcza wiele satysfakcji ze swej pracy. Mimo, ze praca jest stresująca to i tak logistycy są dumni z tego co robią.
Kontrola rynku w rękach logistyka
- 16 sierpnia 2013
- 0 Komentarzy