Oferujemy pracę w systemach 2/2, 2/1 lub 3/1. Długość urlopu wynosi 20 lub 26 dni, w zależności od stażu pracy i jest uzależniona od wybranego systemu pracy: 2/2, 2/1, 3/1 lub 4/1. Dojazd do bazy operacyjnej lub mieszkania jest organizowany i opłacany przez pracodawcę, a możliwy jest również dojazd własnym środkiem transportu na koszt pracodawcy. Praca odbywa się zgodnie z czasem pracy kierowcy i tachografem, zazwyczaj około 10-12 godzin dziennie. Pracodawca oferuje polską umowę o pracę na okres próbny (3 miesiące), a następnie na czas nieokreślony. Wynagrodzenie jest wypłacane do 10. dnia każdego miesiąca. Dostępny jest dodatek paliwowy w przypadku dojazdu własnym środkiem transportu.
Ogłoszenie opublikowane: dzisiaj
Miejsce pracy: dolnośląskie / Jelcz-Laskowice
Firma: Duvenbeck Logistik Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków: Praca od poniedziałku do piątku (czasem również soboty) Przepinanie kontenerów BDF Dbanie o stan techniczny pojazdu i...
Ogłoszenie opublikowane: dzisiaj
Miejsce pracy: pomorskie / Lębork
Firma: REMONDIS Sp. z o.o. - Lębork
Realizacja codziennych tras związanych z odbiorem odpadów komunalnych z wykorzystaniem samochodu ciężarowego Obsługa pojazdu typu hakowiec...
Ogłoszenie opublikowane: dzisiaj
Miejsce pracy: / Fulda
Firma: OLD SCHOOL INDUSTRIES Hamburg GmbH
Opis stanowiska: Prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą typu plandeka w krajowym transporcie dalekobieżnym na terenie Niemiec. Przewożenie...