Kierownik działu zakupów

Seratec jest wiodącym wykonawcą prac serwisowych, naprawczych i konserwacyjnych w obszarze utrzymania ruchu branży produkcji płyt drewnopochodnych. Jako biznes stawiamy na ciągły rozwój i obecnie realizujemy nowe projekty w obszarze wsparcia firm produkcyjnych. Naszym celem jest dalsza ekspansja zarówno rynku krajowego, jak i zagranicznego, poprzez wykonywanie usług na najwyższym poziomie, w optymalnym czasie. Seratec ciągle się rozwija i poszerza grono swoich specjalistów.

Aktualnie wspieramy naszych klientów w rekrutacjach na stanowiska administracyjne.

Kierownik działu zakupów

Miejsce pracy: Niemcy

 

Twój zakres obowiązków
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii sourcingowych w celu optymalizacji kosztów, jakości i niezawodności dostaw.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami – prowadzenie negocjacji, analiza ryzyka, zawieranie umów.
  • Ścisła współpraca z działami operacyjnymi, technologicznymi, jakościowymi i logistycznymi.
  • Analiza rynku komponentów i materiałów – identyfikacja nowych źródeł zaopatrzenia oraz możliwości oszczędności.
  • Inicjowanie projektów usprawniających łańcuch dostaw oraz wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych.
  • Nadzorowanie rozwoju współpracy, ocena dotychczasowych dostawców oraz pozyskiwanie alternatywnych źródeł.
  • Kierowanie, motywowanie i rozwój zespołu Zakupów.
  • Koordynacja planowania poziomów zapasów i dostępności materiałów.
  • Usprawnianie procesów logistycznych w celu minimalizacji przestojów i zwiększenia terminowości dostaw.
  • Kreowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii i planów zakupowych oraz polityki transportowej u dostawców krajowych i zagranicznych.
Wymagania pracodawcy
  • Min. 3 lat doświadczenia w strategicznych zakupach lub zarządzaniu łańcuchem dostaw w środowisku produkcyjnym.
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie B2/C1.
  • Biegła znajomość języka polskiego.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami i zarządzaniu zespołem.
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, negocjacyjne i komunikacyjne.
  • Umiejętność prowadzenia projektów.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w procesie wdrażania zmian.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne bądź ekonomiczne.
  • Umiejętności analityczne, interpretowania danych w celu optymalizacji poziomów zapasów.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów łańcucha dostaw.
  • Praktyczna znajomość procesów sourcingowych, planowania popytu i zarządzania dostawami.
  • Nastawienie na współpracę i otwartą komunikację w zespole.
  • Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel), systemu SAP.
  • Podejście biznesowe i umiejętność strategicznego myślenia.
  • Zdolność do budowania konsensusu z grupami o różnych interesach wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
  • Znajomość rynku dostawców w kluczowych kategoriach (surowce, usługi, transport).
Pracodawca oferuje
  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, na podstawie umowy o pracę z niemiecką firmą produkcyjną.
  • Rozwój osobisty i szkolenia wspierające.
  • Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz system premiowy.
  • Wsparcie w relokacji [ pierwsze pół roku bezpłatnego zakwaterowania w Niemczech].
  • Zniżki na firmowe produkty.
  • Uczestnictwo w dużych, nowatorskich projektach.
  • Propozycja pracy stacjonarnej w Niemczech, w biurze fabryki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty