Na poprawną dostawę składa się kilka elementów, które zapewniają danej firmie spedycyjnej zamówienia lub też sprawiają, iż klienci odchodzą do konkurencji. Obsługa klienta w firmach dostawczych, kurierskich jest kluczowa dla klienta. Po pierwsze dostawa ma być szybka, niezakłócona, poza faktem dotarcia produktu z jednego do drugiego punktu warto także zwrócić uwagę na to, by dostawa była dokonana z zachowaniem środków ostrożności względem produktu. Klient otrzymujący produkt błyskawicznie ale uszkodzony w transporcie na pewno nie będzie zadowolony. Podobnie jeśli dostawa będzie nieprzyjemna, obsługa będzie chamska czy też nieuprzejma. Co prawda na końcowy element obsługi nie ma wpływu specjalista ds logistyki, to na to by dostawa była jak najszybsza w miarę możliwości technicznych owszem ma wpływ. Czasem występuje siłą wyższa, niemniej logistyk winien zadbać by skutki wydarzenia były jak najmniej odczuwalne dla ostatecznego odbiorcy.