Starania o autorytet

Dlaczego czasami tak jest, że jeden człowiek jest dobrym specjalistą cieszącym się poszanowaniem i posłuchem wśród pracowników, a inny jest tylko i wyłącznie obiektem drwin? Wynika to z podejścia i postępowania jakie wykazuje specjalista logistyki. Wielu specjalistów nie ma podstawowego przygotowania do sprawowania swojej funkcji. Zdarza się tak, że specjalistą do spraw logistyki zostaje wspaniały handlowiec, ale niestety nie ma on predyspozycji do zajmowania się logistyką. Dość szybko takie osoby tracą swoją pracę. Praca specjalisty jest o tyle trudna, że człowiek taki nie może koncentrować się jedynie na wydawaniu poleceń i tyczeniu tras, opracowywaniu harmonogramów. Powinien stale analizować predyspozycje i możliwości pracowników, mobilizować ich do większej wydajności i lepszej pracy. Jeśli specjalistą ds. logistyki w Twojej firmie jest osoba, która Twoim zdaniem nie jest kompetentna, co więcej zarząd firmy również to widzi i planuje zatrudnienie kogoś na jego miejsce, to może spróbuj swoich sił.